اقامت دائم كانادا تضميني
بدون مدرك تحصيلي و مدرك زبان
تعداد محدود

اين اقامت فقط براي افراد ٢٥ سال تا ٣٤ سال با شرايط خاص و از نوع اقامت دائم بوده و تمام مزاياي شهروندي كانادا را داراست و پس از صدور دعوتنامه از كانادا و حضور در آنجا كارت اقامت دائم شما صادر ميگردد.
اقامت دائم يا permanent residence بالاترين نوع پذيرش مهاجرين در يك كشور ميباشد.
توجه كنيد كه انواع ديگر مهاجرت كه توسط افراد سودجو تبليغ ميشود مثل ويزا فقط اجازه ورود شما به كشور بوده كه انواع مختلف مانند توريستي يا تحصيلي يا بيزينس و…دارد كه به منزله اقامت شما در آن كشور به عنوان مقيم نميباشد و فقط براي مدت كوتاه صادر شده است . ويزاي توريستي مولتي ٥ساله كه خيلي افراد به دنبال آن هستند فقط براي مسافرت محدود به آنجا بوده و اجازه كار و ساير مزاياي شهروندي را ندارد و معمولا براي كسب درآمد از مسافرين ميباشد و به صورت محدود بوده و پس از اتمام آن موكلف به ترك خاك آن كشور هستيد.
حتي در خصوص ويزاي تحصيلي كه خيلي از افراد از اين طريق قصد مهاجرت دارند تا زماني كه در دانشگاه مشغول تحصيل و پرداخت شهريه دانشگاه بين ١٥ تا ٣٠ هزار دلار به صورت سالانه هستيد اجازه اقامت داريد آن هم بدون اجازه كار كردن و بعد از اتمام تحصيلات بايد آنجا را ترك كنيد.
در صورتي كه اقامت دائم ، هم تمام مزاياي شهروندي از جمله بيمه درماني، تحصيل رايگان ،خدمات اجتماعي،حق كار كردن و…. يعني تمام حقوق يك شهروند كانادايي را داريد علاوه بر آن پس از ٥سال مي توانيد درخواست اخذ پاسپورت كانادا را بدهيد و حتي ميتوانيد در آنجا زندگي نكنيد و فقط كارت اقامت را داشته باشيد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با مشاورین ما  در موسسه حقوقی آرکا تماس بگیرید:

021-57731

021-57768333

قرارداد موسسه حقوقي آركا به صورت تضميني و رسمي با وكيل دادگستري بوده و در صورت عدم اخذ دعوتنامه كشور كانادا به هر دليلي ،كل مبلغ پرداختي شما عودت داده ميشود.
پروسه انجام قرارداد واخذ دعوتنامه ٥ الي ٩ ماه ميباشد.
مدرك تحصيلي و مدرك زبان جهت اقامت نياز نيست.
اقايان جهت انجام پروسه نياز به پاسپورت دارند يعني يا سربازي رفته اند يا معاف شده و يا معافيت تحصيلي با قيد وثيقه دارند.

هزينه قرارداد ٢٠ هزار دلار آمريكا تضميني بوده كه در دو مرحله به صورت ٥٠٪؜ابتداي قرارداد و ٥٠٪؜پس از اخذ دعوتنامه كشور كانادا كه به وسيله يك فقره چك از سوي متقاضي تضمين شده است پرداخت ميگردد.
هيچ هزينه ديگري تا زمان دعوتنامه اخذ نميگردد.
در صورت عدم انجام قرارداد در مدت معين شده به هر دليلي ،مبلغ پيش پرداخت بدون كسر هيچ هزينه اي عودت داده ميشود و اين امر در قرارداد رسمي قيد ميگردد و جهت تضمين آن از سوي موسسه سفته اي به مبلغ پيش پرداخت به متقاضي تحويل ميگردد.
موسسه كليه شرايط شما را مطابق اعلام شما و تكميل فرم زير بررسي نموده و انجام آن را پس از تاييد و انعقاد قرارداد تضمين مينمايند.
تعداد و زمان پذيرش محدود ميباشد.

لطفا اطلاعات زير را تكميل و به  شماره 09129639723 ارسال نماييد. كارشناسان ما پس از بررسي با شما تماس گرفته و جلسه حضوري براي مشاوره هماهنگ ميكنند.

١-نام و نام خانوادگي:
٢-شماره همراه:
٣-متولد روز /ماه/سال:
٤-مجرد يا متاهل:

موسسه حقوقي آركا
ميرداماد پلاك ٣٦٣ واحد ٥
٠٢١٥٧٧٣١

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

96 − 92 =

Call Now Buttonمشاوره رایگان 02157731