بیشترین ثبت برند در دوران کرونا:

در این مقاله به بررسی و توضیح بیشترین ثبت برند و مشاغل رشد یافته  در طی دوران کرونایی می پردازیم، با ما همراه باشید .

در طی چندین  ماه گذشته، تعداد زیادی از  کشورهای جهان از جمله میهن عزیزمان ایران به علت شیوع ویروس کرونا با چالش ها  و مشکلات زیادی روبرو شدند که متاسفانه علاوه بر مرگ و میر تعداد زیادی  از انسان ها و به خطر افتادن سلامتی افراد جامعه، تاثیرات بسیار زیاد و جدی  بر شرایط اقتصادی جامعه نیز داشته است. این موضوع باعث تعطیلی و یا از رونق افتادن بسیاری از مشاغل شده است. در عین حال از سویی دیگر نمی توان این موضوع را هم  نادیده گرفت که به علت بروز نیاز های جدید در جوامع در طی  دوران کرونایی( ماسک، الکل ، ژل های ضد عفونی کننده و…) تعداد زیادی از مشاغل نیز رشد کردند و پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته اند.

همانطور که گفتیم  در حال حاضر با توجه به همه گیر شدن ویروس کرونا و تاثیرات منفی که شیوع ویروس کرونا بر اقتصاد جهانی داشته است ، تعداد بسیار زیادی از کسب و کار های کوچک و بزرگ گرفتار مشکلات جدی و یا حتی متاسفانه برگشتگی شده اند. تمامی  این اتفاق باعث شد تا دنیا با یک رکود اقتصادی بزرگ مواجه شود. اما  سوالی که پیش می آید این است که آیا تمامی مشاغل و تولید کنندگان این رکود را تجربه کرده و دچار مشکل شده اند؟

قطعا پاسخ به این پرسش منفی است. بسیاری از مشاغل هستند که با شیوع بیماری کرونا رشد و شکوفایی خود را در شغل خود تجربه نمودند و فروش و یا ارائه خدمات آنها چندین شد و نسبت به دوران پیش از کرونا افزایش یافت. در این بین با توجه به افزایش نیاز جوامع به تامین برخی از خدمات و محصولات در دوران شیوع کرونا، برند های تازه ای به ثبت رسیده و فعالیت خود را جهت تامین نیاز جامعه  شروع کردند به بازار آمدند.

در ادامه ی مطالب با ما همراه باشید تا با محصولات یا خدماتی که بیشترین ثبت برند در دوران کرونا را داشته اند آشنا شوید:

  • ثبت برند های تازه جهت فروشگاه های اینترنتی

همراه با شیوع بیماری کرونا که در جامعه محدودیت های رفت و آمدی بسیاری را برای افراد در جوامع ایجاد نمود، رونق بسیاری گرفت و  این محدودیت ها بازار گرمتری را برای فروشگاه های اینترنتی کوچک و بزرگ فراهم کرد و در نتیجه باعث افزایش درآمد این نوع فروشگاه ها و ظهور برند های جدید در این زمینه شد.

  • ثبت برند در زمینه تولید الکل بهداشتی و مواد ضد عفونی کننده

یکی از محصولاتی که در همان ابتدای شیوع بیماری کرونا در جهان جوامع با کمبود جدی آن مواجه بودند، ژل های ضدعفونی کننده دست، انواع الکل و بطور کلی انواع مواد ضد عفونی بوده است که با توجه به افزایش بسیار زیاد درخواست آن در بازار تولید کنندگان قبلی قادر به  پاسخگوی نیاز جامعه نبودند. به همین دلیل تولید کنندگانی که قادر به  تولید این محصولات بودند. اقدام به دریافت مجوزهای لازم برای تولید این محصولات  نمودند و برند های جدیدی را جهت تولید این محصولات به ثبت رساندند تا با تولید جدید این محصولات پاسخگوی  نیاز های رو به افزایش این محصولات در بازار باشند.

یکی دیگر از محدودیت هایی که بعد از شیوع ویروس کرونا در جهان، اکثر جوامع با آن روبرو بوده اند، تعطیلی مدارس و دانشگاه ها و مابقی مراکز آموزشی بوده است که این مسئله جوامع را بسوی استفاده از امکانات آموزش غیر حضوری کشانده است و به همین دلیل نیز بازار ارائه این خدمات پر رونق تر از گذشته شد و بنابراین افراد زیادی جهت برطرف نمودن این نیاز با ثبت برند به ارائه دهنگان این خدمات در جامعه پیوستند.

از دیگر  مشاغلی که در زمان شیوع ویروس کرونا رشد قابل توجهی پیدا کرده است، تولید انواع مواد شوینده است. در زمان شیوع این ویروس در جهان باعث شد  افراد جامعه توجه خود را نسبت به بهداشت محیط و بهداشت شخصی را افزایش دهند. به همین جهت نیز  بازار استفاده از این محصولات نیز گرمتر از گذشته شده است و محصولات تازه ای  جهت  بهرمندی از این شرایط با ثبت برند های جدید به بازار آمدند.

  • ثبت برند جهت تولید دستکش یکبار مصرف و لباس های محافظتی

یکی دیگر از محصولاتی که بسیاری از افراد ترجیح می دهند جهت جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا از آن استفاده کنند، دستکش های یکبار مصرف هستند که نیاز به مصرف آنها در جامعه با توجه به همین موضوع بسیار  افزایش یافته است و همین موضوع باعث ظهور برند های جدیدی در حوزه تولید این محصول شده است.

همچنین علاوه بر اینها یکی از محصولات پر اهمیت در بحران کنونی لباس های محافظتی کادر درمان است که نیاز به آن چند هزار برابر شده است بنابر این در تولید این محصول نیز شاهد برند های نو ظهور در بازار هستیم.

  • ثبت برند جهت تولید و ارائه انواع ماسک های تنفسی

با توجه به اعلام سازمان بهداشت جهانی مهم ترین محصول جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا در جوامع استفاده از ماسک های تنفسی می باشد. تا جایی که تامین این محصول در بسیاری از کشورها به یک چالش تبدیل شد که با گذشت زمان و اضافه شدن مجموعه های تازه به تولید کنندگان این محصول در جامعه این مسئله تا حد زیادی برطرف گردید. در حال حاضر در اکثر  کشورها استفاده از ماسک های تنفسی در اماکن عمومی اجباری بوده است. به همین دلیل

 تولید محصول دارای بازار بسیار مناسبی است.

در حالت  کلی بسیاری از تحلیل گران اعتقاد دارند که برخی از تغییراتی که با  شیوع بیماری کرونا در جهان ایجاد شد و به نوعی سبک زندگی افراد را تغییر داد  حتی پس از کنترل شیوع (دوران پسا کرونا) آن نیز تداوم خواهد داشت  و لازم است افراد جامعه خود و سبک زندگی خود را با این تغییرات هماهنگ کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با مشاورین موسسه حقوقی ارکا تماس بگیرید

امیدواریم مطالعه این مقاله برایتان سودمند بوده باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با مشاورین ما  در موسسه حقوقی آرکا تماس بگیرید:

021-57731

021-57768333

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

− 5 = 4

Call Now Buttonمشاوره رایگان 02157731