ثبت برند در کشور های دیگر

جهت درخواست ثبت برند بین المللی  در سایر کشورها،ابتدا بایستی علامت موردنظر در کشور مبداء به ثبت برسد.بنابراین ثبت داخلی علامت تجاری در کشور مبداء پیش نیاز ثبت بین المللی علامت تجاری در کشورهای عضو سیستم مادرید میباشد.

اقدام به درخواست ثبت بین المللی علامت تجاری صرفا”از طریق اداره مالکیت صنعتی امکان پذیر می باشد.

نخستین گام در این امر،پر کردن فرم اظهارنامه علامت تجاری نزد اداره مالکییت صنعتی می باشد که امور مربوط به ثبت علائم تجاری را به عهده دارد. این فرم درخواست باید شامل جزئیات و مشخصات علامت مورد درخواست از قبیل رنگ،فرم و سایر مشخصات علامت مزبور باشد.این فرم همچنین باید شامل لیست کالاها یا خدمات مرتبط طبق طبقه بندی بین المللی علائم تجاری باشد که علامت درخواستی،آنها را دربرمیگیرد.

 جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص مدارک مورد نیاز، جهت ثبت علامت  تجاری و نحوه پرکردن فرم اظهارنامه با مشاوران ما تماس بگیرید.

   57731 021       و     57768000 021

یک علامت تجاری باید خاص و متمایز کننده باشد بطوریکه مصرف کنندگان با دیدن آن علامت محصول مورد نظر را شناخته و همچنین آن را از سایر علائم تجاری و دیگر محصولات که با آن علائم تجاری معرفی میشوند را تشخیص دهند.یک علامت تجاری نباید باعث گمراهی و یا فریب مصرف کننده گردیده و یا باعث از بین رفتن نظم عمومی یا خلاف اخلاق حسنه گردد.

حقوقی که به یک علامت تجاری اعطا میگردد الزاماً با حقوق اعطا شده به علامت تجاری دیگر یکسان نخواهد بود.این موضوع از طریق بررسی های انجام شده توسط اداره علائم تجاری و یا در نتیجه ادعای اشخاص ثالث به حقوق مشابه تعیین می گردد.

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + = 5

Call Now Buttonمشاوره رایگان 02157731